środa, 27 sierpnia 2014

Fancy brunette czyli cała (nie)prawda o mnie.

Cześć, jestem Kamila i nie jestem ani fancy ani brunette, tak naprawde  jestem stosunkowo normalną szatynką. Mam 17 lat i chce przedstawic wam historie powstania mojego pierwszego publicznego bloga, będzie on o modzie, urodzie i lifestyle'u ;D

Od jakiś 2 lat codziennie przeglądałam blogi, szczególnie modowe innych dziewczyn, i bardzo mnie to zainteresowało, lecz nie myslałam wtedy o tym żeby założyć własnego. Wszystko zmieniło się gdy rozpoczełam nauke w liceum, i poznałam Marysię (jej blog) która zainspirowała (zmusiła) i zawarła ze mną pakt, że jak ona rozszerzy tematykę swojego bloga, to ja założe własnego. Wtedy obiecałam,że go założe, ale nie byłam co do tego przekonana. Kiedy ona już wypełniła swoją część, ja dalej się wachałam, a wtedy ona pod groźbą nie ujawnienia niesamowicie ważnej i ciekawej dla mnie informacji zmusiła mnie do założenia bloga. Prawda była taka, że bardzo chciałam to zrobić, ale się bałam krytyki, hejtów i niezaakceptowania. Dwa dni temu doszło do mnie, że rzeczywiście blog jest moim marzeniem i dzisiaj siedząc i szukając z nią nazwy bloga czuję że w końcu się spełniam. Mam nadzieję, że na długo z wami zostanę :)



2 komentarze: