piątek, 29 sierpnia 2014

Libster blog award

Libster blog award- co to jest?
 
Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonanąrobotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.






 
Ja sama do końca nie wiedziałam co to dokładnie jest. W końcu napisałam tylko jedengo posta, i chociaż przeglądam dużo blogów od dłuższego czasu, to nigdy się z tym nie spotkałam.
 
Zostałam nominowana przez http://mbartkowska.blogspot.com/
DZIĘKUJE :D
 
Oto pytania, które mi zadała:

 
Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga i kiedy to było?
Moja historia związana z blogiem jest opisana w pierwszym poscie,
 ale tak w skrócie to zaczęłam prowadzić dlatego,
że mnie to fascynowało, a w pewnym sensie zostałam do tego
zmuszona :D Mój blog powstał 27 sierpnia 2014 r.
Masz jakiegoś zwierzaka? Jakiego?
Mam dwa psy, jednego mieszańca- Rokiego, a drugi owczarek niemiecki- Ronnie
Ulubiony film/serial?
Aktualnie nie mam ulubionego serialu, filmu raczej też nie, ale uwielbiam wszystkie romanytczne :D
Ulubiony bloger/blogerka/vloger/vlogerka?
Z vlogerek uwielbiam causeiloveu1, glammy freak oraz Weronike Załazińską, a z blogerek
Uwielbiam DEYNN :D
Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
Na rodzinnych rewolucjach.
Ulubiony sklep?
Stradivarius
Jakie masz plany na przyszłość?
Na pewno chce iść na studia na kierunek reklama oraz public relations.
Jaką ostatnio książke przeczytałaś?
Pułapka uczuć colleen hoover- Kocham tą książke <3
Ulubione jedzenie?
Uwielbiam jeść ryż i makaron ( potrawy chińskie)
Czego żałujesz w życiu?
Poznania pewnej osoby..
Gdzie chciałbyś mieszkać w  przyszłości?
Bardzo podoba mi się Kraków i Warszawa wiec to tam chce w przyszłości mieszkać.
 
 Oto pytania, które wam zadaje:

Ulubiony przedmiot w szkole?
Co ci daje motywacje do prowadzenia bloga?
Gdzie byłaś na wakacjach w tym roku?
Ulubiona zabawa w dzieciństwie?
Bez czego nie wyobrażasz sobie wyjść z domu?
Ulubiona część garderoby?
Ulubiony kanał telewizyjny?
Z czego czerpiesz inspiracje do prowadzenia bloga?
Najważniejsza osoba w twoim życiu?
Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie swojego makijażu?
Jaki gatunek filmów lubisz najbardziej?
 
 
Osoby, które nominuje:
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Widzę, że mamy ze sobą trochę wspólnego! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń